Pysselmyrans träff!

Igår var det Pysselmyrans träff i Kinnarp.
Och nog jobbade vi som myror alltid. Vi skapade hela dagen. Och servades med fika och mat och godis! Helt suveränt!

Och jag skapade två LO:s som jag är riktigt nöjd med.








Min Erik var på Sommarland med en kompis och de bilderna passade jättebra till mina papper, som jag fick i månadspaket från Lifetimes Moments.


Två kort blev det också...

 

Ett av det vanligare slaget och ett av det ovanligare...





Så där nu kan det få börja en ny vecka igen. jag är nog redo tror jag ialla fall. Ja ni vet städat, tvättat och förberett så där i allmänhet.



Ha det gott på nya veckan!!    

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej!!

Det var roligt och lära känna dig på träffen! Alltid kul och träffa nya och lika galna som en annan! =)

Hoppas du får en bra vecka!

KRAM Birgitta

2009-09-15 @ 19:41:34
URL: http://bigganpiggan.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Dom blev så himla vackra dina LOs.

Korten lyckades du alldeles perfekt med.



Japp! Du kan ge dig på att jag o de andra 12 brudarna kommer att ha kul : )

Kanske mindre kul på söndagen...



kram kram

2009-09-18 @ 19:36:46
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Åh! Så mycket fint du har gjort! Jag sitter just nu med just ett kort av en kille i en pool, Lo-n är nästan klar och jag funderade på en titel... nåt i stil med "I solen i poolen" eller nåt...



Men pool och cool rimmar ju också... jag tror jag knycker delar av din titel, om det är okej för dej???



Tack för inspirationen!

2009-11-09 @ 10:37:37
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0