Måndag morgon och full av arbetslust!

Jaså inte??!!

Jodå du har bara inte kännt efter än. Det brukar jag säga till mig själv när jag inte vill ta itu med veckan.
Och vips, det finns ju alltid något man skulle vilja sätta händerna i. Tex ett kort som ligger och väntar eller sticket som jag inte hunnit på flera kvällar.
Men då måste jag ta itu med tvätten först och eventuellt dammsuga av lite kanske...puh.

jag visar ett par kort först bara...







De här färdigklistrade blingswirlsen är vackra, men jag är inte vansinnigt förtjust i dem. Det blir så mykcet på nåt vis
Rosen är uppkäftigt stor och väldigt vacker fast den är inte riktigt lika ROSA i verkligheten.

Nu skriker dammsugaren efter mig!!!

Ha nu en härlig vecka och glöm inte att njuta en minut eller två ibland.

Kramar Ingela


Kommentarer
Postat av: valoudesbois

What a lovely card, can you please contact me, I've a surprise fo you .....

2010-01-27 @ 07:14:35
URL: http://etvaloucrea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0