Sugarbowl Utmaning!

Jag hittade en utmaning på Sugarbowl som jag inte kunde låta bli att anta.



Jag har dammat av distresserna igen och Hmm... jag är så där nöjd. Men träning ger väl kanske färdighet.



I övrigt är jag just nu väldigt besviken! För jag skulle vart på scrapträff med mitt härliga gäng idag. Men när jag packade i morse så tyckte min kropp att NÄHÄ! Nu får det vara bra för den här veckan!!
Det var bara att återvända till sängen och koppla av. Det står två färdigpackade väskor i hallen och retas med mig. Usch, idag tycker jag synd om MIG.
Jag brukar inte ömka mig, men idag tog det hårt. Det vill jag lova.

Tur att det inte är så låååång tid till nästa gång. Bara en månad...

Många kramar Ingela

Kommentarer
Postat av: Lillemor Engdahl

Hej på dig vännen! Så tråkigt att du inte kunde komma idag, jag saknade dig verkligen! Men när kroppen säger nej säger den nej, inget att göra åt! Vi ses snart!

Kram Lillemor

Postat av: Lilian

Beautiful work! Love the image and gorgeous colors you used. Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a wonderful day!

2010-01-18 @ 06:49:03
URL: http://www.colortopaper.blogspot.com
Postat av: Cath.

Åh, tråkigt att inte komma iväg på scrapträff men man måste ju orka också.

Härligt kort du gjort, gillar att du friskt blandar mönster så där, det är jag för feg för. Ha en trevlig vecka!

2010-01-18 @ 22:25:01
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Håller fullständigt med dig, detta är en underbar hobby! Ibland önskar man att man inte behövde jobba, men det är roligt det också.

Önskar dig en god bättring.

kram Gunilla

2010-01-19 @ 07:42:14
URL: http://honeysuckle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0