God arbetsdag

Igår eftermiddag var vi i hembygdsstugan och bakade "lite"bröd. det är storbak som gäller man sätter deg på 3 liter åt gången. Det resulterade i 47 brödkakor åt mig och 42 åt min mor, samt 10 st pizzor.

De pizzorna går inte av för hackor ska jag säga. Mums!

Här kommer en liten bildkavalkad från gårdagen med dotter Sara och hennes kille, Erik och mormor. 



image24



image25image26



image27image28


För en gångs skull kom jag också med på kort


image29 

Hoppas att ni också haft en god helg. vad ni än har gjort så här i vinter mörkret.

många kramar till er Allihop !!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad gott brödet ser ut som ni bakat. Härligt att fylla frysen med det. Ha en bra jul.
/Kram

2007-12-10 @ 09:09:32
Postat av: Lordlouisc

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2008-01-08 @ 12:10:52
URL: http://lordlouisc.blogspot.com
Postat av: Joagathe

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2008-09-02 @ 09:56:42
URL: http://joagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0