lite julstök

Har inte gjort många knop idag. Bara slagit in några julklappar.
Ja och allt det vanliga        tvätta, städa laga mat, ni vet...

Men sen råkade jag passera scraprummet. Då var det kört.  Fantasin var relativt god och arbetslusten likaså.

Titta här får du se:

image32 

En liten chokladask att ta med när vi går bort. 
Det bästa med den är att ytterhöljet är löst så det är bara att köpa ny ask och byta chokladlådan. Man behöver inte slänga dekorationen.


image33


Ett par julklappar som någon skall få.  Jag har gjort påsen och dekorerat litegrann utan stämplar. Ibland känns det så roligt att "slippa" stämpla och måla.

Här kommer ytterligare en påse. Vet inte vad jag skall göra med den ännu. Men det kommer... tror jag. Ibland är det bra att ha lite i gömmorna.

image34


Det här att göra påsar är riktigt kuligt!!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Vilka fina grejer du gör. Påsen är så underbar. Hur gör man en sådan? Har du en mall?

2007-12-17 @ 08:10:39
Postat av: Ingela

Visst Kattis har jag mall! Den finns på www.kreativhobby.no och heter "gavepose" med ritning och bra beskrivning.
Ha en god jul allihop!!

2007-12-18 @ 14:13:26
Postat av: Terjelena

Very informative...God Bless

2009-01-07 @ 11:41:40
URL: http://terjelena.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0