Surfar...

Idag har jag varit på Kupan och arbetat några timmar på förmiddagen. Nu är jag lite trött och surfar runt lite i scrapvärlden. Fastnade på Tradera och hoppas sannerligen inte jag får allt jag bjudit på för då blir det vatten och bröd över jul.
Det är fantastiskt vad hÄnglastämplarna (endel) blir dyra. Det är ju rent tokigt. Jag bjuder lite på en vinterflicka från förra årets kollektion men hu... det går inte att hänga med i den budgivningen.
Fast jag skulle allt gärna vilja ha den stämpeln. Ja ... det får bli en annan gång.
För övrigt skall jag på scrapträff i Ljung ikväll och det skall bli riktigt roligt. Några timmar är lagom tid för mig.
Nej! solen skiner ute och jag skall ta en promenad.


Hej då och tack för titten idag. Tittar du in i morgon kanske kvällens arbete finns med. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0