Busväder

Så har då jag också skaffat en blogg. För någon vecka sedan trodde jag aldrig att det skulle ske. Men man ska aldrig säga aldrig.
Det skall bli intressant och se vad jag kan göra av detta. Ni lär troligen få se ett och annat scrappat kort och höra en och annan historia om livet på landet med kossor, kalvar och katter.
Så här en kulen måndag kväll njuter jag i köket av värmen från spisen, för jag har precis bakat lite pepparkakor. Bara för att få lite god doft och något att knapra på till kvällskaffet.
Med två ungdomar på vift och en 7 åring hemma är det lite lugnt just nu. men snart skall här lagas kvällsmat och sedan skall jag nog gå ned i mitt "skräp"rum, för att se om pappren lockar till ett litet julkort.

Kommentarer
Postat av: Kada

Låter underbart med pepparkaksdoft i ett varmt kök! Lycka till med bloggen, nyfiken som jag är så kollar jag säkert in snart igen!
Kramiz Kada

2007-11-26 @ 21:13:11
URL: http://kada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0