Julens roligaste i tid

... eller kanske i tidigaste laget. Idag har jag och maken handlat nästan alla julklappar förutom endel svåra som jag måste jaga runt Skaraborg för. Men det borde jag hinna tror jag.
Och vet ni, jag har inte ens vart nere i scraprummet och inte hinner jag ikväll heller för då skall jag på ljusparty. Hoppas jag kan hålla i slantarna så att de räcker till lite nytt scrapmaterial.
Nu har jag lyckats lägga upp köksgardinerna men det här med stänger är inte lätt. jag är bara lite hopplös...
När jag fick ner den som satt där så var den GRÅ! Det var ju en ny svart jag vart och köpt. Maken och barnen fick dagens bästa skratt på min bekostnad !  Vete sjutton om jag köper en ny eller orkar byta den nya svarta. Det får nog bli en svart och en grå... Jag kan ju säga att jag matchar gardinerna som går i svart och grått... någon kanske går på det.

Ha en skön kväll och njut av att plocka fram ljusstakar och stjärnor.      

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vad kul att du skaffat dig en blogg Ingela! Hit kommer jag gärna igen! Jättefina kort du gjort. Känner igen det där med gardinstången, det skulla lika gärna kunna ha hänt mig...:O)
Lillemor

2007-11-30 @ 09:34:38
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0