Nu är det fint!

Nu har jag det så fint i köket och i fönstren med ljusstakar och stjärnor. Jag går från rum till rum och njuter. Fint överallt utom i store sonens rum. Han har inte städat än och det skall bli intressant och se om det blir före eller efter jul. Just nu får man sparka sig fram därinne.
I lagården har det varit babyboom under tre dygn. 5 nya kalvar har hittat ut och de skulle jag fota tänkte jag, men det får jag väl ta imorgon. Jag funderar lite smått på en BOM (Boken om mig-scrappad) men av någon anledning finns inte jag med på så många foton. Är det likadant hos er andra tro?

image16


Den här filuren är med på nästan alla kort. Det är Erik som hälsar till er ute i stugorna från Astrid Lindgrens värld.


Scrappa lugnt i helgen och njut i adventstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0