Julklappar

Jag har skapat julklappar i några dagar vid min nya julklapp!

Min man gav mig alla tiders julklapp i förra veckan. Lite tidigt kanske men han är en praktisk man... tidpunkten passade honom bra.
Då är det bara att hänga på.



Lite avundsjuka kanske...???



MMmmm      Höj och sänkbart skrivbord!!!                     Tjohej!  Tiddelidej!!

Bara helt underbart när man skall klippa till tyg eller bara vill sträcka på benen lite. Anpassa höjden efter vad man håller på med.   Jag är jätteglad.
Jag har sytt lite. Två julklappar. Nästan likadana. Kul men jag hade ett fasligt sjå när jag skulle klippa till. Jag hade köpt tyg till en väska trodde jag. Men det var i mesta laget så när jag verkligen lade ut snålt på tyget fick jag två väskor istället. Men det krävde TANKE verksamhet!



Nu skall de bara slås in och skrivas en liten vers på paketet. 
Nu skall jag gå in på stampARTic och se när deras utmaning går ut. Kanske hinner jag vara med.

Många kramar      Ingela

Kommentarer
Postat av: Anneli/Cropkakan

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

2008-12-18 @ 21:35:44
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: Lillemor

Om jag är avundsjuk!!! Ser helt kanon ut det där bordet och vilka ljuvliga väskor sen då...Lyckos den som får besäk av pysseltomten! Tony blev jättegladför korten och skrattade gott ska du veta! Verkligen gulligt av dig!!!

Ha en riktigt god jol o ett gott nytt år!

KRAM Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0