Vintage bilderna

Tack för alla goa kommentarer !!!

Klart att ni skall få adress till vintagebilderna här kommer den :
http://art-e-zine.co.uk/vintageresources.html

Mycket nöje. Jag hoppas ni talar om när ni skapat något så jag får titta. För det här är mumsigt.

(Bättre än bakelser, för det här garanterat kalorifritt!! )

Idag har jag förövrigt haft en härlig dag. Maken och jag har vart i stan en sväng, vilket innebar att jag fick bärhjälp i mataffären. Det är lyx...
Efter en god middag så tog jag en promenad o vårsolen och det var HÄRLIGT !
Naturligtvis har jag pysslat lite   Det ligger ett "nästanfärdigt" kort som torkar och sedan skall fotas. Men det får vi ta imorgon.

Ha en skön måndagkväll !
Glöm inte att skriva när du gjort något fint.      Jag tittar så gärna !!

Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vad fint kortet blev med lille månhängel, jätteljuvligt.
Kram o ha gott

2008-02-20 @ 22:09:13
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0