Här händer grejor

Här händer grejor snabbare än jag hinner med. Jag har fått utmaningar och "Awards" snabbare än jag hinner kommentera och skicka vidare. Jag behöver dotterns hjälp att få till det. För mina bloggkunskaper är mycket begränsade.

Vi har vart på lite ledigt i veckan som gått och det var skönt. husbil och styra näsan dit solen är. Ja det var ju inte helt enkelt nu med svenskt sommarväder men lite sol hittade vi allt. I år var det västkusten runt Göteborg och Marstrand som fick besök. De bilderna får jag återkomma till.

Innan jag åkte hade jag sommarfeeling så det förslog och tillverkade ett bra ha kort:



Hon är bara så härlig den här kossan (hÄnglar). Hennes tjur finns också i min stämpellåda.
Naturligtvis är det Maja papper. (Vad annars)??

Nu får ni ha en fortsatt god söndageftermiddag. Jag har tjatat med mig dottern för att gå på loppis och det skall bli kul, Ialla fall för mig...

Många kramar   Ingela

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt kort och vilken underbar kossa. Visst är maja design helt ljuvliga. Tröttnar aldrig. Kan kombineras på så många olika och kreativa sätt. Kram Jeanette

2008-07-13 @ 12:05:11
URL: http://mariejeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0