Kul med lite annat...

Hej tjejer jag hoppas ni har det riktigt skönt och kanske latar er på semestern. Njut!!

Här har vi kommit igång efter förra veckans ledighet, nu skall djuren flyttas till nytt bete och veden köras in i förråd och källare. Den är nämligen så torr det går att få den.
Vi laddar för att byta panel och måla på uthus som behöver fräschas upp och annat smått och gott.
Just idag gör inte jag så många knop för min kropp tyckte att semester var jobbigt, så jag får väl röra mig försiktigt och plocka bort en och annan vissen blomma ute. Kanske plocka några hallon, men det är inte säkert.

Men som tur är kan jag i alla fall scrappa lite. För ett antal veckor sedan köpte jag några gamla kuvert på second hand. De är inte riktigt helt vita och något tråkiga men som den "äkta scrapidiot" man är så köper man ifall det går att fixa till.
Det gjorde det!  Jag såg att något av pappersföretagen sålde kuvert och kort , där insidan på kuvertet var klätt. Snyggt tyckte jag och tänkte att det provar jag...

               



       Oh här har scannern jonglerat lite med de blå färgerna. Det skriker inte riktigt lika mycket i verkligheten.







Så där ja. jag tycker ni skall prova det här. Riktigt kul och fina blev de gamla kuverten.
Nu skall jag gå till pysselvrån och fundera över ett beställningskort. Ytterligare konfirmationskort på gång.


Många kramar och ha det gott      Ingela

Kommentarer
Postat av: Cath.

Å, vad du är duktig! Det skulle jag aldrig orka! Men fint blev det - och personligt!

Ta det lugnt nu! Kram!

2008-07-17 @ 23:47:27
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: willow

Så fina kort och kuvert! Gillar särskilt det sista "antikbehandlade". Använder du mall till kuverten? Kan jag isf få tips om var jag kan köpa den?

Kram!

2008-07-18 @ 12:07:33
URL: http://blackbetty.bloggagratis.se
Postat av: Gunilla/Nilla

Vilken SUPERIDÈ som blev hur snygg som helst. Det måste jag prova. Tack för tipset.

Sköt om dig och ha en bra dag

kram/Gunilla

2008-07-21 @ 12:40:37
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0