Nu äntligen...

Nu verkar det som sommaren skall komma, äntligen!!
Det är molnfritt i väster och solen skiner så gott i uterummet. Där skall jag parkera om en liten stund med en god bok.

Jag har beställningar på gång. Först ut ett konfirmationskort som jag gjorde  bara för att det verkade lite annorlunda. Det är en variant av ett kort jag såg i sista numret av Cards.
 

men beställaren till Konfakortet har andra önskningar så jag börjar på ett nytt i morgon.


Nästa är ett kort till en man på 40 år . Det är himla tur att Tuffe Edvin alltid är bra till "herrar"





NU skall här läsas!!    I SOLSKENET !!


Många kramar  Ingela

Kommentarer
Postat av: Jennie

Som vanligt underbara kort. Konfakortet var ju helt underbart! Du kanske kan spara det tills min lilla D konfirmerar sig och jag kan köpa det av dig ;0)



Såg att du och C var ute och gick i dag, nästa gång kan ni väl komma in?

2008-07-22 @ 22:09:08
Postat av: Cath.

Så fint konfirmationskort! Jag gillar den där kyrkan... Och 40-årskortet var riktigt tufft!

Hoppas du fick en trevlig lässtund. Själv har jag suttit på balkongen några stunder och bara njutit av den gröna baksidan och mina balkongblommor!

Ha det så bra! Kram!

2008-07-23 @ 00:14:29
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

så himla fint konfakort!!!doodlingarna i inlägget ovan är oxå jättesnygga. din idé med att klä kuvert på insidan liftar jag nog



Mycket fint att se här!

2008-08-05 @ 11:05:50
Postat av: Gautemonika

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2010-04-28 @ 14:52:07
URL: http://gautemonika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0