Den lilla svarta

Hejsan tjejer!
En liten snabb titt i pysselrummet det är vad jag orkar och hinner idag.

Jag har sytt en väska . Med mönster och beskrivning.



Men till den lilla necessären fick jag skapa på egen hand. Hade inget mönster eller beskrivning. Jag gjorde den efter spillbitar som blev kvar från väskan.  Jag bara älskar att klura ut hur det skall sys och i vilken ordning sömmar och tyg och foder skall vara.

För övrigt så skenar väl veckan iväg som vanligt. Vi har avverkat alla barnens utvecklingssamtal och sitter som två tuppar och "päser av stolthet" vid köksbordet far och jag.
Det går bra för dem. Det som finns att anmärka på är alla tre är pratsamma och särkilt lillskutten som nästan inte kan vänta på sin tur och "glömmer" räcka upp hand ibland.

Ja så väntar ett 60 årskort som skall vara färdigt till måndag och 45 årskort till lördag. Jag får väl stuva undan symaskinen litegrann.
men det skall vara lite det...

Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg väska! Jag vill gärna ha tips på inbjudningskort (bröllop), om du har några.

2008-11-06 @ 18:13:24
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Jennie Säll

Vad jättefina de är!! Kanonsnyggt tyg oxå, helt min stil och smak!

2008-11-06 @ 22:36:42
Postat av: SusanneSj

De va de jag visste!!! den skulle bli supersnygg.

Tyget var mkt fint, turkos, mmm najs.



kram o trevlig helg

2008-11-07 @ 20:13:11
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0