Hinner knappt blogga

Jag hinner knappt med något känns det som. Fast det bara är bloggandet som blir lidande. Pysslar gör jag som en TOK.
I söndags var jag på träff i Falköping med några mycket duktiga, trevliga och hemskt roliga tjejer. Och vi jobbade riktigt bra bra Tro det eller ej.

Först skall jag visa ett "Vänskapskort"



Punchinellan, biljetten, knappen och det blommiga pappret har jag fått av Susanne, kortstomme med tillhörande kuvert av Erika, och den turkosa spetsen av Lillemor. Det ni! Vilka vänner jag har...



Jag skickar det här kortet till er alla tre.  Majapapper naturligtvis!




Ett kort med en stämpel från Sofia, Pysselmyran.





Annars så jobbar jag nästan inte med stämplar alls nu för tiden. Jag har till och med sålt det sista kitet som kom från hÄnglar. man kan ju börja undra över sig själv ibland... Troligen ångrar jag mig om ett år. Men so what?

Nu... är det dags för den dagliga skogspromenaden. Idag i strålande SOL och härlig höstluft.

Ha det skönt och sköt om er allihop!     Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilka ljuvliga kort. Några har jag sett irl och vet hur snygga de är. Det nedersta gör sig inte rättvist, det är såååå grymt snyggt irl.



Kram o njut av dagen

2008-09-25 @ 12:54:06
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cath.

Så vackra kort du har gjort! Alla är fina men min favorit blev det med den bruna spetsen på, äääälskar brunt!

Annars gör jag också många fler kort utan stämpel nu, det är riktigt roligt och tilltalar fler har jag märkt!

Kram på dig!

2008-10-06 @ 16:52:45
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0