VÅR

Jag har så mycket vårkänsla så det bara sprutar!

Idag har det tråkigaste landet snyggats till lite och ser riktigt hyfsat ut. Försökte sedan ta sticklingar från syrenbuskarna. Men det går nog inte. Jag får väl vänta tålmodigt.... vilket inte är min starka sida.

Ett litet kort har jag också fixat. Ingen speciell anledning, men jag längtade efter något vackert!

Min absoluta favorithÄngel!!



Det skall dit lite stickles också men det får bli kvällsarbete.

jag hoppas ni har det alldeles härligt i solen och NJUTER i stora drag.

Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: marit

Ljuvligt sött!



Älskar papperna!!

2009-04-25 @ 18:16:39
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Cath.

Så mycket fint du har gjort och just det här kortet är så himmelens fint, tycker jag!

Tack söta för hälsningen i min blogg. Nej, hunden är inte min , den var min brors men lever tyvärr inte längre, den fick gå bort för tidigt på grund av sjukdom...

Papperet, det turkosblå, ser ut så där och jag tror att det är Primas som är tillverkare, köpte det nog hos Scrapparazzi.

Kram på dig, tycker också det är skönt med vår!

2009-04-25 @ 23:08:57
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: TinaStina

Så sött kort! Gillar färgkombinationen rosa-grönt och stämpeln är bara hur söt som helst. Sen gillar jag de stämplade swirlsen också, de gjorde pricken över i:et.



Kramar!

2009-04-27 @ 19:40:37
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0