Idag är jag GLAD

Titta här vad som fanns i min postlåda idag.

  Stämplar av design    



Det ni. Jag har hittat texter som jag gillar jättemycket och fått dem gjorda till stämplar. Sweetish Sister heter företaget som hjälpte mig.


'



Ett par vintageinspirerade kort. 

Nu önskar jag er allihop en riktigt skön helg. Det skall vi ha hos oss. Nu har vi tröskat färdigt och all säd är under tak. Nu får det regna bäst det vill. Och det gör det också!! Vräker ner.

När jag tittar i min almanacka för september så ser det så härligt ut. Scrapträffar, sykurs och en quiltkurs. Det skall bli så roligt!!




Må så gott   

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Åååååååååhhhhhhhh lilla lilla du. Vilken tur att vi ska träffas snart.

Tusen tack för tipset.



Dina kort tycker jag mycket om, gillar vintagestilen skarpt. Majapapper blir alltid tjusigt.



Ha nu så gott o sköt om dig!

Kram

2009-08-29 @ 21:01:54
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Cissi

Underbart fina kort!

Vackra till tusen!

Kram Cissi som tar sig en bloggrunda OCH även kommenterar :-)

Ha en trevlig lördagskväll

2009-08-29 @ 21:10:59
URL: http://gripdesign.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Nej, men Ingela! Så fina stämplar...

du ligger i du det ser jag, kul att vi ska

träffas snart!

Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0