2010 Almanacka

2010!!    Det känns så gammalt att skriva det. Det känns inte länge sedan man snurrade runt och funderade över hur 2000talet skulle bli.
Usch, tiden går så fort. Men jag tänkte muntra upp mig med en almanacka att pryda scrapbordet med. Ni får bara se några måander. Lite skall man ju spara på.

Först tänkte jag sätta vackra band i ringarna men det går ju inte att bläddra då. Snopet!
Jag har skurit till kartongbitar 15x10 cm och klätt med mestadels Maja papper. Sen är det blandade dekorationer från Hobbyhuset och från egna gömmor.
Varje månad har ett litet tema/kännetecken.





Gnistrande januari! Jag önskar att det blir en vit gnistrande kall månad. Som jag längtar efter snö och kyla.


Jag önskar er allihop en fortsatt bra 2 adventvecka och på återseende!

Ingela /kringlan

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej där,

vilken fin almanacka du har skapat. Tänk att ha en sådan fin på sitt pysselbord : )

Men oh så vacker jag varit på mitt jobb i veckan. Jag har minsann stolt visat mina SNYGGA handledsvärmare. De är så perfekta så du förstår inte. TACK än en gång.



Jag får passa på att välkomna dig till min nya blogg : )

susannesj.blogspot.com

Välkommen!!!



Kram o trevlig helg

2009-12-10 @ 21:13:37
URL: http://susannesj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0