Shaking colour

Det är utmaning på stampARTic igen och jag är bara tvungen att delta. Jag älskar att göra shakercards!

Den här gången är det ett färgsprittande kort till någon som snart får ett körkort.
Jag önskade mig en rosa SAAB V4, när jag tog körkort, men vi hade inte samma uppfattning om färgen min far och jag.  Det tar jag igen nu. Här kommer min "lady"SAAB. Kanske nåt för SAAB att ta efter nu när försäljningen minskar...







Jag har mixtrat lite med stämpeln, så det blev både nyckel och körkort.


Sådärja nu skall jag bara länka in på stampARTic också. Det är knep och knåp för mig var gång. Jag är urdålig på sånt krångligt!

Många kramar Ingela

Kommentarer
Postat av: Bente

Så stilig shakercard!

Postat av: Sunblizz

Åh Ingela....jag älskar det här kortet!!!! Så suveränt snyggt och ... ja, jag hittar inte ord! super!!!



Kram, Sara

2009-01-16 @ 15:53:21
URL: http://sunblizz.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Det här är ett bland de snyggaste kort jag sett som du har gjort Ingela. Helt bedårande!

Vem tror du inte skulle vilja haft en jååååsa SAAB. Min dåvarande pojkvän hade en grön, det fick duga det också ;D



Kram kram

Only one week left. YES!

2009-01-16 @ 17:12:59
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Jorunn

ÅÅÅ så stilig!!!!!!!

Mosrom kombinasjon av stempler, og shakeren i bilvinduet!!! Lekre farger også! Et herlig kort!!!



Takk for at du deltar!



klem,

Jorunn

2009-01-17 @ 09:00:31
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Vilket underbart kort! Ja, tänk om mna hade fått en sån fin bil när man fyllde 18... :o)

Kul att vi kan locka dig att knepa o knåpa lite för du om nån är bra på det tycker jag! Men vad är det där för en rund mojäng du har stämplat på??? Du har väl inte......KÖPT EN SÅN DÄR SNYGG STANS...SPELLBINDER!!!!! Hm....Tur att vi träffas snart så jag kan kolla om det ÄR så! ;o)

Lillemor

Postat av: Iren

Ååh så mange flotte og stilige kort du har laga! Mye fint i bloggen din!



Takk for at du også la igjen en kommentar i bloggen min!



Klem

2009-03-01 @ 18:50:21
URL: http://irensm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0