Äntligen en dator som fungerar

Ja till viss del. Han accepterar fortfarande inte routern. Man kan bli gråhårig av allt data strul!!

Lite annat har jag gjort i allafall. Sytt färdigt lite lapptäcken som var påbörjade. Kolla här!!



Ni ser väl blomman som jag quiltat i mitten. Jag är jättestolt faktiskt.
En liten närbild ifall ni är närsynta...






Nu till min STOLTHET!!!  Den hänger numera på väggen mittemot skrivbordet i scraprummet.



Den sätter fart på fantasin. Jag LOVAR.




Till sist två kort. Ett till en av barnens kusiner och sedan ett braha-kort.

           

Jag älskar att göra vintagekort, det är så mjuka färger och spets och blommor och....


Trevlig fortsatt sommar  och sköt om Er                         Ingela

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Äntligen! = )

Jag var i din blogg häromdagen och konstaterade att du är precis lika flitig som jag med bloggande.



Men du, vilka vackra lapptäcken. Detta måste ha tagit TID. Den quiltade blomman var alldeles fantastiskt tjusig.

Jag förstår att det sätter fart på fantasin med så härliga läckra färger.



Me lika your cards to. Det nedersta var så stilrent och snyggt.



Jag skulle scrappa egentligen men fastnar bara framför dator... Vi har haft en 4-åring i dagarna så jag ska göra ett kort till den godingen tänkte jag... snart... typ



Ser också fram emot träffarna till hösten så man kan inspireras.



kram på dig o må så gott!

2009-08-01 @ 20:07:55
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lillemor Engdahl

Wow säger jag bara! Vilket arbete...ojojoj! Men så vackra lapptäcken, klart du ska känna dig stolt över dem- speciellt den där snygga blomman- den är inte att leka med!

Ha det gött.

KRAM LILLEMOR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0