Vilken dag!!

Igår var jag på scrapmara i Kinnarp med Pysselmyran som anordnare.
En helt fantastisk dag med trevligt sällskap, mycket god mat, kanonfika med bulle och fyra sorters kakor och smågott hela tiden. De som var med i utmaningarna verkad ejättenöjda.
Själv hade jag fullt upp med att serietillverka studentkort.



Det är inte riktigt färdigt skall till lite glitter och lite mer pynt.


Jag har under veckan gjort ett litet album för beWed

Här kommer lite smakprov :




Nu verkar det som det låste sig och det inte går att ladda ned några bilder!...
Jag får lov att återkomma med fler siduppslag.


Många varma söndagskramar från Ingela

Kommentarer
Postat av: Lotta Slätt

Visst var det en kanondag vi hade i lördags! Underbart album du gjort till BeWed! Vad duktig du är.

2009-05-13 @ 08:06:21
URL: http://scrappakalja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0