En ryggsäck!

Här händer inte så mycket men idag kommer ett kort som jag är glad över!

Det är till en av våra vänner som har fyllt 50 och skall uppvaktas i morgon kväll. Han är jägare och har hundar. Men vad jag aldrig har förstått är att han jagar, för snällare människa finns inte. Jag har aldrig sett den där jägarinstinkten...
Så det fick bli en gosse utan gevär !





Uttrycket är ofta använt i vårat gäng. Pojkarna börjar ju liksom bli lite till åren...





Det här är en salig blandning av stämplar. Pojken-hÄngel, kossor - hÄngel, staket och träd - Magnolia, hundar från Funky Kitz.
Bakgrundspapper Basic Grey och Maja Design.

Det här var jättekul att göra. Jag älskar att göra sådana här hop-plock kort.  Man kan leka mycket med olika stämplar och klippa och klistra.
I helgen skall jag träffa mina scrapkompisar i stan och det skall bli så roligt. Det var ett litet tag sen sist och jag är nyfiken på vad de har för sig.


Ha en jätteskön helg och på återseende! 

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

OJ!!! Detta måste mottagaren blivit jätteglad för, superfint Ingela.

Tack för en mycket trevlig scrapdag = )



Kramar Susanne

2009-10-04 @ 16:35:26
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lillemor Engdahl

Läckert!!! Du är en hejare på att få till det Ingela. Det var så TREVLIGT idag, längtar till nsäta gång!

KRAM Lillemor

Postat av: Maya

Åhhhh men så herlig kort!

Så nydelig laget på utsiden,og enda flottere på innsiden!!

Her ligger det masse jobb bak!!

Klem fra Maya :)

2009-10-07 @ 02:01:24
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0