Första julkortet

Jag blev bara sååå sugen på ett julkort.



Underbara små töser. De är utskrivna på tyg.  Det här är mitt första julkort för i år och första kortet där jag använt symaskinen. Oj! hör ni vad roligt det var och sy på korten. Det är stor risk för att det blir mycket sytt på korten framöver.

Idag spelar Minihopp (Erik) i Elljuscupen i Emtunga, ja fotboll förstås. Den store gossen är på första skolfesten på gymnasiet. Sara har kommit hem från Göteborg och njuter i soffan med ett sticke och att vara hemma hos "sin mamma"

Ha en jätterevlig helg   Kram!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Så vackert kort Ingela!!! Och så snyggt när du sytt på, riktig vintagekänsla! Och viist var det kul i Kinnarp, du habb ju med liiite mer än vad jag gjorde ser jag...hi-hi!

Ha en skön helg!

Kram Lillemor

Postat av: SusanneSj

Bedårande kort. Hur tjusigt som helst.

Har tänkt använda symaskinen många gånger, nu blev jag än mer sugen.



kram på dig

2009-09-27 @ 14:23:11
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0