Tävling hos Scraplagret!

Det är ju bara inte klokt så fort månaderna går!

I morgon är det redan februari.

Här kommer ett kort som jag tänkte vara med och tävla med i Scraplagrets blogg tror jag det var, men har faktiskt glömt av det. Det är helt enkelt annorlunda.



Det öppnas mitt fram , har en liten ruta där insidan tittar fram. Det är glitterpapper som skurits till i småbitar. En liten bård runt om gjord med en Martha Stewart stans och svart Pearlmaker. Embossat grattis.

Ser enkelt ut men tog lite tid, för endel glitterpapper fick jag göra. Tex det gula. Gul cardstock i botten där jag fäste bred dubbelhäftande tejp och sedan hällde jag på gult glitter. Lite pyssligt med roligt!!

ha en skön vecka !!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Engdahl

Så coolt o snyggt!

Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0